آخرین ها در نقد 30

۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

ماجراي داستان اسباب بازيها 3


اين هم مطلبي كه چند وقت بود قولش را داده بودم يعني " ماجراي داستان اسباب بازيها3 از چه قراره؟ "

*توضيح فيلم:

به گفته ي كمپاني ديزني و اميدواري زياد مسولان پيكسار داستان اسباب بازيها 3 ميخواهد يك راست به اسكار بره و مقام پر فروشترين انيميشن سينما را هم از آن خود كنه!

اما از نظر خيلي ها ممكن است كه قسمت سوم اين فيلم نتواند به اين مقام ها دست پيدا كند! نظر شما چيه ؟

لي اوتريك كارگرداني و مايكل آرنت فيلنامه نويسي اين انيميشن را بر عهده دارند

به جاي نقش وودي تام هنكس و به جاي باز فضانورد تيم آلن صحبت ميكند. اما نام مايكل كيتن (بازيگر نقش بتمن)هم در اسامي صداگذاران ديده ميشه اما هنوز معلوم نيست به جاي كدام يك از شخصيت هاي اين فيلم حرف خواهد زد؟اما به جمع كاراكترهاي قصه، يك دختر عروسك هم اضافه شده كه «جوني كوزاك» به جاي او صحبت مي‌كند.

اما مسولان كمپاني ديزني براي اينكه تماشاگران بيشتري را در سينما ها جمع كنه تاريخ اكران اين انيميشن را از سپتامبر2010 بههجدهم ژوئن سال 2010 تغيير داد.

در همين حال تحليل‌گران اقتصادي سينما عقيده دارند سومين قسمت از اين فيلم در داخل آمريكا و كانادا به يك فروش كلي (حداقل) 350 ميليون دلاري دست پيدا خواهد كرد. به همين دليل، والت ديزني و پيكسار اميدوار هستند كه «داستان اسباب‌بازي‌3» بتواند ركورد «در جست و جوي نمو»را بشكند (به كارگرداني اندرو استانتون و محصول مشترك كمپاني ديزني و پيكسار)

* داستان فيلم :

در اين قسمت فيلم رودي و باز دو كاراكتر اصلي خود را راهي مكان‌هاي ناشناخته مي‌كنند. اندي پسر كوچكي كه صاحب عروسك‌هاي مختلف است به دليل آنكه بايد به مدرسه برود مجبور مي‌شود عروسك‌هاي خود را تنها بگذارد. در ادامه رودي، باز و بقيه عروسك‌هاي قصه، راهي يك مهدكودك مي‌شوند تا با ماجراجويي‌هاي تازه‌اي روبرو شوند.

باتشكر از سايت مجله ي پيلبان

ويرايش : سينماي انيميشن

هیچ نظری موجود نیست: