آخرین ها در نقد 30

۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

خب ديگه كم كم پرونده ي انيميشن آپ هم بسته شد هرچند برخي از پايگاه هاي خبري و وبلاگ ها مطالبي راجع به اين انيميشن منتشر كردند اما پيكساربلاگ هم در چند مقاله و اشاره به سخنراني ها و تيزر انيميشن به انيميشن بعدي پيكسار يعني داستان اسباب بازي ها سه بعدي اشاره داشت راستش هنوز مطلب درست و حسابي گيرم نيومده و هنوز در اين مورد اطلاعاتي ندارم اما علاوه بر پيكسار خبر هاي داغ تر ديگه اي هم هست :

در باكس آفيس رقابت بسيار سخت شده و مهمترين رقابت رقابت هري پاتر و جي فورس است . اين فيلم 89 دقيقه است وبه كارگرداني هويت ييتمن و تهيه كنندگي جري بروكهايمر كه البته در اين هفته موفق به فروش 3/32 ميليون دلار در 3697 سينما در آمريكا و كانادا شد.

اما در مورد انيميشن تن تن كه اين روز ها خيلي داغ شده بايد بگم كه همونطور كه ميدونيد سيچلي گابريل ،جسي اسچرام ، مون بلودگود وماكسيم نايت به تن تن پيوستند و استيون اسپيلبرگ پروژه ي سينمايي تن تن كليد خواهد زد اما نواه ويل بازيگر هاليوودي نقش اول اين پروژه را به عهده دارد و با همكاري كمپاني دريم وركز اين سينمايي بي نام به اكران در خواهد آمد.

اما جان لستر قرار است ويديويي تهيه كند در باره ي پاسخ به سوالات طرفداران كمپاني پيكسار در توييتر و فيس بوك.

اما در مورد داستان اسباب بازيها يه مطلب كوتاه هست: اينكه داستان اسباب بازيها 2 سه بعدي در تاريخ 2اكتبر 2009 به اكران در خواهد آمد به كارگرداني جان لستر و صداپيشگي تام هنكس، تيم آلن ، دان ريكلز و ... .

۲ نظر:

علی گفت...

خیلی خوبه. به کارت ادامه بده. من در آینده می‌خواستم یه وبلاگ در زمینه‌ی اخبار انیمیشن درست کنم، ولی خوشبختانه مثل اینکه دوستان شروع به این کار کرده‌ن! جای خالی یه همچین سایتی واقعاً حس میشه.
موفق باشی

علی گفت...

در ضمن خیلی عالی میشه اگر مطلب مفیدی رو ترجمه کردی (مثل زندگی‌نامه‌ی جان لستر)، اونو توی ویکیپدیا هم قرار بدی.