آخرین ها در نقد 30

۱۳۸۷ بهمن ۲۸, دوشنبه

کودک و اشغالگر


پیل‌بان: مراسم اهدای لوح یادبود شبکه سحر، انیمیشن کودک و اشغالگر به دکتر ابواسامه عبدالمعطی نماینده حماس در تهران، امروز در تالار مولانای مرکز همایش‌های بین‌الملل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات کشور برگزار شد
در این مراسم که غنچه‌های مقاومت نام داشت و با سرود ملی و قرائت قرآن آغاز شد، ابواسامه عبدالمعطی برای مهمانان سخنرانی کرد و در سخنرانی خود ضمن اشاره به تلاش‌ها و مقاومت کودکان فلسطین و غزه در این سال‌ها از شبکه سحر به خاطر تولید انیمیشن کودک و اشغالگر تشکر کرد. 

همچنین دکتر سرافراز معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما در صحبت‌های خود علاوه بر اشاره به اسرائیل در شکل‌دهی به افکار عمومی در غرب از حضور ناطق نوری مشاور مقام معظم رهبری سپاسگزاری کرد. 

بعد از پخش قسمتی از انیمیشن کودک و اشغالگر حجة‌الاسلام ناطق نوری برای مهمانان سخنرانی کرد. ایشان هم در سخنرانی خود از اهداف اسرائیل و شکست آن در دستیابی به یک سری از اهداف سخن گفت. 

بعد از آن‌که مهندس ضرغامی در مراسم حضور پیدا کرد و صحبت‌های کوتاهی را با مضمون تشکر از دوستان سبکه‌ی سحر به خاطر ابتکار ارزشمند خود و اینکه انیمیشن امروز مخاطب خاصی نمی‌شناسند، را ارائه داد. لوح تقدیر و مجموعه انیمیشن کودک و اشغالگر توسط دکرت ضرغامی، حجة‌الاسلام ناطق نوری، دکتر سرافراز و دکتر شمسی به ابواسامه عبدالمعطیو ابو شریف اهدا شد.

هیچ نظری موجود نیست: